Bedrijfsnaam analyse

 

Wat betekent een bedrijfsnaam nu écht?

 

Een naam is meer dan wat letters en lettergrepen aan elkaar geplakt. Een naam heeft een energetische waarde, een unieke trilling en draagt veel bijzondere kenmerken in zich. De naam van jouw bedrijf heb je bewust gekozen maar daarmee krijg je ook een “onbewust” gekozen blauwdruk. Door de volgorde van letters en lettergrepen ontstaat er ook een volgorde in kenmerken en voortgang van het bedrijf. De analyse laat sterke punten en mogelijkheden zien zodat je die meer op de voorgrond kunt gaan plaatsen en je voordeel er mee kunt doen. Maar het laat ook valkuilen en kwetsbaarheden zien in bepaalde periodes. Daar kun je dan alert op zijn.

Om je een voorbeeld te geven; staat er in je bedrijfsnaam dubbel L (LL) vermeld?
Laat dat je dan opmerkzaam op maken dat je bedrijfsmatig snel aanpast maar dat grenzen ook makkelijk overschreden kunnen worden.
Staat de lettergreep OL in de naam? Dan krijg je ’s nacht vaak goede ideeën voor je bedrijf maar nachtelijk gepieker is je ook niet vreemd.

 

Hoe gaat het in zijn werk?

Je geeft mij de naam van je bedrijf waarmee je ook staat ingeschreven bij KvK. Daarna ga ik de naam analyseren. Dat is een combinatie tussen een bijzondere techniek gecombineerd met mijn sterk invoelend vermogen. Ik maak een gedetailleerd verslag voor je en dat bespreken we samen.
Woon je binnen een straal van 30 km? Dan kom ik naar je toe anders werken we via Skype of telefoon.

 

Bedrijfsnaam-analyses worden o.a. gebruikt voor:

  • Sterkte/zwakte analyse die eigenaren en bedrijfscoaches meer inzicht en houvast gegeven
  • De “Look and feel” met te ontwerpen marketingproducten beter af te stemmen
  • Ontwerpen van websites
  • Bedrijven die hun naam willen veranderen/aanpassen
  • Conceptfases te verduidelijken

 

 

Bedrijfsnaamanalyse: inzicht in de blauwdruk van je bedrijf

wat zegt de naam van mijn bedrijf nu écht?

Ik wil een analyse aanvragen

 

 

Dorris Vlas

Dorris Vlas

Trainer en Ontwikkellings-coach / Eleonore EQuus

“Ik ben gister verrast door de bedrijfsnaamanalyse van Manon Spaan Energetisch management, helemaal gaaf! Super dankbaar voor, dankjewel . Ik ben er bijzonder blij mee!”

Sabine de Bruijn

Sabine de Bruijn

Trainer / Dat is de vraag! Menselijk zakendoen

“Pooh! Een aantal maanden geleden kreeg ik mijn naamanalyse. Ik weet niet wat me nu allemaal overkomt, maar ontzettend veel dingen die Manon voorspelde/vertelde …zijn aan het gebeuren! Het geeft me een fijn houvast, het geeft me richting en het geeft me ook een mooie inkijk in mijn persoonlijke groei, alvorens deze daadwerkelijk te ervaren. Ik vind het geweldig en raad het iedereen aan omdat het hele heldere en fijne inzichten geeft!”

Alexa Pluim

Alexa Pluim

Designer / Web en Logo.nl

“Manon, jij bent een KEI! Ik mocht een bedrijfsnaamanalyse van jou in ontvangst nemen en ik ben flabbergasted! What’s is a name… mijn bedrijfsnaam is 7 jaar geleden puur praktisch bedacht en wonder boven wonder was de domeinnaam nog vrij. Het dekt gewoon de lading, dacht ik. Dat er nog diepere lagen onder zitten en een heel verhaal vertelt was voor mij een compleet nieuwe ervaring. Onzeker of de toevoeging ‘.nl’ nog paste bij mijn bedrijfsnaam wachtte ik de naamanalyse af. En wat bleek? Nog steeds een schot in de roos! Past bij mij. Van hier uit kan ik weer verder groeien en leer ik mijn bedrijf steeds beter kennen. Ik ben nu extra trots op mijn bedrijfsnaam en dat voelt goed. Heel blij met jouw uitgebreide mondelinge toelichting, het geeft de naamanalyse de finishing touch. Dankjewel voor de waardevolle inzichten, Manon!”

Mirjam de Nooij-Wittenberg

Mirjam de Nooij-Wittenberg

communicatiespecialist / Buro Sprint

“Ha Manon, je verhaal/analyse dat je hebt gemaakt krijgt vorm. Enorm treffend zeg. Ik zit inderdaad in een transformatie en daarmee mijn bedrijf ook. Ik ben er uit wat mij te doen staat. Zo gaaf…. En je visie is helemaal tot z’n recht gekomen. Heel tof zeg. Dank je wel.”

 

Bedrijfsnaam analyse
199exclusief BTW
  • Analyse
  • Schriftelijk verslag
  • Persoonlijke uitleg